Дзяржаўная ўстанова адукацыі 
"Ганцавіцкая сярэдняя школа імя Героя Савецкага Саюза Антона Пятровіча Брынскага" 

 

Галоўная | Адно акно | Аб установе | Вучням | Выхаваўчая работа | Сэрвісы | Сайты | ПАМЯЦІ А.П. БРЫНСКАГА | Беларусь памятае | Праект "ЗДАРОВАЯ ШКОЛА | Навучанне ў межах міжнародных пагадненняў | Бацькам | Адукацыйны працэс | Метадычная работа | ПЛАТНЫЯ ПАСЛУГІ | Абарона персанальных даных | Школьная харчаванне

 

Меню раздзелу

 

 

 

 

 

статыстыка наведванняў

Яндекс.Метрика

 

 

План работы метадычнага савета

ДУА “Ганцавіцкая сярэдняя школа імя Героя Савецкага Саюза Антона Пятровіча Брынскага" на 2021/2022 н.г.”

 Жнівень 2020

  1. Інструктыўна-метадычная нарада “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэса на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі ў 2021/2022 н.г.”
  2. Задачы метадычнай службы на 2021/2022 н.г.
  3. Вучэбныя праграмы на 2021/2022 н.г.

 Лістапад 2021

 1.Падрыхтоўка да педсавета. «Дыферэнцыяцыя і індывідуалізацыя навучання-адна з умоў забяспячэння якасці адукацыі». (абмен думкамі).

2.Арганізацыя работы са школьнікамі, якія адчуваюць цяжкасці ў навучанні.

3. Вынікі ўнутрышкольных алімпіяд.

4. Семінар: “Рэалізацыя дыферэнцыраванага падыходу як эфектыўная форма арганізацыі адукацыйнага працэса” (падрыхтоўка да педсавета)

 Красавік 2022

 Маніторынг якасці ведаў навучэнцаў па выніках першага паўгоддзя.

  1. Метадычны семінар “Развіццё асобы вучня сродкамі далучэння ў работу аб’яднанняў па інтарэсах, масавых мерапрыемстваў”
  2. Падрыхтоўка да раённай навукова – практычнай канферэнцыі.

 Май 2022

Аналіз вынікаў работы, задачы на наступны год: праблемы і шляхі іх вырашэння.

 

 

Зацверджана

Педагагічны савет

Ад 30.08.2021 № 1

План работы метадычнага савета 
ДУА “Ганцавіцкая сярэдняя школа
імя Героя Савецкага Саюза
Антона Пятровіча Брынскага”  
на 2021/2022 н.г.

Верасень

  1. ІМН “Азнаямленне з інструктыўна-метадычнымі пісьмамі і рэкамендацыямі па арганізацыі адукацыйнага працэсу ў 2021/2022 навучальным годзе. Афармленне дакументацыі”
  2. Складанне перспектыўнага плана павышэння кваліфікацыі педагогаў
  3. Удакладненне спіса атэстуемых на 2021/2022 н.г.

Кастрычнік

  1. Падрыхтоўка і правядзенне школьных алімпіяд
  2. Удзел у раённых алімпіядах

 Лістапад

  1. Вынікі ўнутрышкольных алімпіяд
  2. Вынікі “Тыдня прадметаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу”

Снежань

  1. Метадычны семінар “Рэалізацыя кампетэнтнаснага падыходу пры выкладанні вучэбных прадметаў”
  2. 2.  Метадычная нарада “Падрыхтоўка і правядзенне тыдня педагагічнага майстэрства”

Студзень

  1. Маніторынг якасці ведаў вучняў па выніках першага паўгоддзя 2021/2022 н.г.

 Люты

  1. Формы і метады работы пры выхаванні грамадзянскасці і патрыятызму

Красавік

  1. ІМН “Нарматыўная прававая база, якая рэгламентуе арганізацыю і правядзенне выпускных экзаменаў па завяршэнні навучання на ІІ і ІІІ ступенях агульнай сярэдняй адукацыі”

Май

  1. ІМН “Азнаямленне з нарматыўнымі дакументамі камісіі па выпісцы пасведчанняў аб агульнай базавай адукацыі і атэстатаў аб агульнай сярэдняй адукацыі”.
  2. Правядзенне анкеты па вывучэнню дыягностыкі цяжкасцей і патрабаванняў педагогаў

 Старшыня метадычнага савета                        Ж.І. Высоцкая

Работа з педагагічнымі кадрамі

 Верасень

1. Правядзенне свята «Дзень ведаў»

2. Арганізацыя дзяжурства настаўнікаў па школе.

3. Арганізацыя работы настаўнікаў па самаадукацыі.

4. Наведванне ўрокаў у тых настаўнікаў, хто прыбыў у школу з першага верасня з мэтай аказання метадычнай дапамогі.

5. Гутарка з педагогамі па тэматычнаму планаванню, па вядзенні школьнай дакументацыі.

5. Планаванне работы метадычных фарміраванняў.

6. Карэкціроўка плана атэстацыі настаўнікаў з улікам змяненняў кадравага складу ў новым навучальным годзе і нарматыўных дакументах

 

Кастрычнік

1. Гутарка з класнымі кіраўнікамі аб занятасці вучняў, якія знаходзяцца на ўсіх відах уліку, у гуртках, секцыях у канікулярны час.

2. Арганізацыйнае пасяджэнне атэстацыйнай камісіі.

3. Наведванне ўрокаў у 1,5,10 класах .

4. Наведванне урокаў і пазакласных мерапрыемствай у 1-4 класах (тыдзень пачатковых класаў).

5. Арганізацыя ўдзелу навучэнцаў І ступені навучання ў даследчай дзейнасці.

Лістапад

1. Наведванне ўрокаў і пазакласных мерапрыемстваў у настаўнікаў, якія атэстуюцца, маладых спецыялістаў з мэтай вызначэння прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў, аказання метадычнай дапамогі пры ацэньванні ведаў вучняў.

2. Пасяджэнне метадычнага савета

3. Арганізацыя ўдзелу навучэнцаў ў прадметных алімпіядах

Снежань

1. Тыдзень МФ прадметаў гуманітарнага цыкла.

2. Наведванне ўрокаў з мэтай вывучэння індывідуальнай работы настаўнікаў па ліквідацыі прабелаў у ведах са слабапаспяваючымі навучэнцамі

3. Пасяджэнне атэстацыйнай камісіі.

4. Семінар да педагагічнага савета “Аптымальная арганізацыя адукацыйнага працэсу на ўроку”.

5. Вызначэнне напрамкаў даследчай дзейнасці навучэнцаў

6. Падрыхтоўка да публікацыі ў СМІ лепшых матэрыялаў з вопыту работы настаўнікаў-прадметнікаў.

 

Студзень

1. Работа метадычных фарміраванняў.

2. Арганізацыя работы бібліятэкі

 

Люты

1. Тыдзень МФ прадметай прыродазнаўча-матэматычнага цыкла.

2. Пасяджэнне Метадычнага савета.

3. Складанне плане падрыхтоўкі і правядзення экзаменаў.

4. Арганізацыя ўдзелу навучэнцаў І ступені навучання ў прадметных алімпіядах

 

Сакавік

1. Эфектыўнасць работы метадычных фарміраванняў настаўнікаў. Мэта: вызначыць эфектыўнасць работы метадычных фарміраванняў настаўнікаў.

2. Наведванне ўрокаў (СМГ) у настаўніка фізічнай культуры і спорту Высоцкага А.М. 3. Педагагічны савет. Тэма. Развіццё асобы навучэнца сродкамі далучэння ў работу аб’яднанняў па інтарэсах, масавых мерапрыемстваў. Умовы павышэння якасці работы класнага кіраўніка

 

Красавік

1.Тыдзень класнага кіраўніка.

2. Наведванне урокай і пазакласных мерапрыемстваў у 9 класе.

3. Выстава метадычных матэрыялаў па тэмах самаадукацыі.

 

Май

1.Зацвярджэнне экзаменацыйных матэрыялаў

2. Пасяджэнне атэстацыйнай камісіі.

3. Пасяджэнне Метадычнайга савета школы.

4. Падрыхтоўка да публікацыі ў СМІ лепшых матэрыялаў з вопыту работы настаўнікаў-прадметнікаў

 

Чэрвень

1. Аналіз выхаваўчай работы, вызначэнне ўзроўня выхаванасці школьнікаў.

2. Маніторынг удзелу вучняў у паходах і экскурсіях.

3. Аналіз выніковай атэстацыі

 

 

 Министерство образования Республики Беларусь  

 

тэлефон, электронная пошта, рэгістрацыйнае пасведчанне